среда, 21 декабря 2011 г.

Самоаналіз залікового уроку з літератури


Самоаналіз уроку української літератури

у 6- А класі, 13.12.11
Тема.  С. Чернілевський. «Теплота родинного інтиму», «Забула внучка в баби  черевички».
Мета уроку : стисло ознайомитися з життєвою і творчою долею С.Чернілевського, проаналізувати його програмові поезії, а саме: визначити ідейно-тематичне спрямування, художні особли­вості, з'ясувати їх значення;
Розвивати культуру зв'язного мовлення учнів, їх мовну грамотність; вміння виразно і усвідомлено читати вірші; прокоментувати відчуття, ви­словлені в цих творах;
виховувати почуття поваги до творчості С. Чернілевського, батьків, рідної оселі, близької людини, рідного краю
Тип уроку : засвоєння нових знань.
При плануванні та проведенні уроку дотримувалася загально дидактичних вимог. Тип та структура уроку відповідають його цілям та завданням.
Обрані шляхи досягнення мети, комплекс прийомів, завдань сприяли реалізації поставленої мети: ознайомити учнів з життям і творчістю поета, допомогти усвідомити зміст і красу його творів; виховувати любов до рідного дому, батьків, почуття відповідальності за них.
Урок розпочався із знайомством  з терміном «поезія» ,які жанри лірики  . За домогою цього прийму, ми познайомилися з новою темою уроку . Для досягнення мети я використовувала такі методи і прийоми навчання: вступне слово вчителя, словникова робота, виразне читання , бесіда,  пояснення вчителя ,робота з підручником . Мета уроку полягала не тільки у аналіз його програмовії поезії та визначенні  ідейно-тематичне спрямувані , але й створити певний емоційний настрій на сприймання поезії С. Чернілевського, викликати у них почуття, реакції, асоціації при читанні поезії.

Продовж читанні поезії не у всіх учнів вдалося викликати емоційний і чуттєвий стан при аналізі поетичних рядків. Було дуже важко визначити основну ідею та думку твору .
Взагалі вивчення ліричних творів набагато складніше ніж прозового твору. Складність полягає у тому ,що емоційно забарвлений твір кожний учень сприймає по своєму .  

Комментариев нет:

Отправить комментарий