Самоаналіз уроку української мови
проведеного студенткою групи УА-5 : Тихонової А.С.
у 6-А класі, 7.12.11
Тема уроку: Не з прикметниками
Мета уроку :
· пояснити учням правила написання не з прикметниками, домогтися засвоєння цих правил; повторити правило написання не з іменниками;
· виробляти вміння застосовувати правила на практиці;
· виховувати в учнів любов до праці, навчання.
Тип уроку : вивчення нового матеріалу
Загальна оцінка проведеного уроку, раціональність розподілу часу на окремі види роботи.
Урок проведений на належному науковому і методичному рівні. При плануванні та проведенні уроку я дотримувалася загальнодидактичних вимог. Тип та структура уроку відповідають його цілям та завданням.
Обрані шляхи досягнення мети, комплекс прийомів, завдань сприяли реалізації поставленої мети: пояснити учням правила написання не з прикметниками, домогтися засвоєння цих правил; повторити правило написання не з іменниками;
виробляти вміння застосовувати правила на практиці; виховувати в учнів любов до праці, навчання.
Розподіл часу на уроці не відповідав запланованому у конспекті, тому що на уроці сприйняття нового матеріалу учнів зайняла більше часу ніж я припускала. Завдяки цьому, я не встигла зробити оцінювання та пояснити виконання домашнього завдання .
Урок розпочався з перевірки домашнього завдання,щоб мотивувати до нової теми, я використала словниковий диктант, та бесіду .Далі учні самі визначили тему та мету уроку.
Вивчення нового матеріалу розпочалося із проблемного запитання : Чому слова ненависний, невільний та інші ви написали разом?
Разом з учнями дали відповідь на запитання . Учням було важко пояснювати, тому що низький рівень .
Закріплення знань використала самостійну роботу з картками,розкрити дужки .
Узагальнили та систематизували інформацію про те, що нового дізналися на уроці, що повторили. Я не встигла зробити .
Під час підготовки я не врахувала психічний і фізичний стан дітей на уроці й намагалася утримувати увагу зауваженнями до класу.
Не врахувала час та темп заняття .
У своїй роботі я б спробувала нові прийоми заздалегідь, щоб розуміти скільки часу потрібно на їх виконання. Також я б запропонувала учням самим попрацювати над правилом та привести власні приклади, а я лише б допомагала.
Комментариев нет:
Отправить комментарий